Az OPERA repertoárja az utóbbi időben különösen sokszínűvé vált, számos családi program és kísérőrendezvény színesíti a klasszikus és kortárs opera- és balettprodukciókat. Ehhez hozzájárult, hogy csaknem hétéves tervezést és kivitelezést követően, a koronavírus-járvány következtében több mint két és fél éves próbaüzem után, 2021. október 25-én ünnepélyes keretek között hivatalosan is átadták a Magyar Állami Operaház Eiffel Műhelyházát. Az OPERA európai viszonylatban is egyedülálló, műhely-, raktár, próba-, látogató- és képzési központja az opera- és balettelőadások mellett több új kamarasorozatot is indított gyermekek és felnőttek számára. A portfólió szélesedésének köszönhetően az elkötelezett opera- és balettrajongók mellett megjelentek újabb potenciális vásárlók, ezért is kiemelt jelentőségű, hogy a jegyvásárlóik minél nagyobb számban váljanak bérletesekké.
Ehhez a célhoz elengedhetetlen az ügyfélkezelés szempontjából is intenzívebb stratégiai jelenlét, amivel az OPERA el tudja érni az új potenciális célcsoportjait is.
A COVID hatása miatt különösen fontos lett az online csatornák további erősítése, és az aktív, személyre szabott kommunikáció a vásárlókkal.
Az említett üzleti igényekre a Grepton munkatársai egy célirányos marketingszoftverrel készülnek, amely támogatja az OPERA jelenleg is kiterjedt és integrált marketingtevékenységét. Ezt a professzionális munkát kiegészítve, lehetőség nyílik majd egy egységes ügyféladatbázis kiépítésére, ami az alapja lesz egy új, célirányos ügyfélkommunikációnak, és egy komplexebb kiszolgálásnak. A hírlevélfeliratkozók, valamint jegy- és bérletvásárlók azt érezhetik majd, hogy még inkább személyre szabott tartalmakat kapnak e-mailben az OPERÁ-tól.
További cél az ügyfél elégedettség növelésére a hűségprogram kidolgozása és egy célirányos, mobilapplikáció elkészítése, amelyben az OPERA vásárlói láthatják a saját adataikat, állíthatják a preferenciáikat, láthatják a számukra érdekes tartalmakat, valamint a hűségprogramon belüli pontjaikat.
A projekt a DAX segítségével valósult meg.