rendszertámogatás
Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics Business Central Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására.

Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!



rendszertámogatás
Egyedi igényekre szabható ERP rendszer a hosszú távon tartós növekedésért



Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!




Támogatási szolgáltatások
Támogatási szolgáltatásunk szervesen egészíti ki az ügyviteli rendszer képességeit. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a Business Central magas szintű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére.
Támogatási szolgáltatások
Dynamics Business Central Support szolgáltatásunk keretében az ERP rendszer teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:
- Hibák javítása
- Új funkciók fejlesztése
- Oktatás és tréning
- Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
- Teljesítmény javítása
- Integrációs projektek
- Rendszerhosting
- Licenc értékesítés
- Verziófrissítés
Miért fontos a Business Central rendszerek támogatása?
- Üzletmenet folytonossága:
Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. - Kompatibilitás:
Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. - Folyamatos frissítések:
A Business Central fél évente bővül hasznos új funkciókkal, és havonta kap kisebb frissítéseket. Az egyedileg fejlesztett funkciók esetében szükséges lehet a frissítési folyamat szakszerű támogatására. - Funkcionális bővítések:
Dinamikusan változó világunk újabb egyedi funkciók életre hívását teheti szükségessé, hogy vállalata továbbra is gyorsan alkalmazkodjon és az élvonalban maradjon. A támogatási szolgáltatás keretein belül meglevő rendszerek funkcionális bővítését is elvégezzük.
Támogatási szolgáltatásunk szervesen egészíti ki az ügyviteli rendszer képességeit. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a Business Central magas szintű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére.
Támogatási szolgáltatások
Dynamics Business Central Support szolgáltatásunk keretében az ERP rendszer teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:
- Hibák javítása
- Új funkciók fejlesztése
- Oktatás és tréning
- Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
- Teljesítmény javítása
- Integrációs projektek
- Rendszerhosting
- Licenc értékesítés
- Verziófrissítés
- Üzletmenet folytonossága:
Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. - Kompatibilitás:
Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. - Folyamatos frissítések:
A Business Central fél évente bővül hasznos új funkciókkal, és havonta kap kisebb frissítéseket. Az egyedileg fejlesztett funkciók esetében szükséges lehet a frissítési folyamat szakszerű támogatására. - Funkcionális bővítések:
Dinamikusan változó világunk újabb egyedi funkciók életre hívását teheti szükségessé, hogy vállalata továbbra is gyorsan alkalmazkodjon és az élvonalban maradjon. A támogatási szolgáltatás keretein belül meglevő rendszerek funkcionális bővítését is elvégezzük.




A Dynamics Business Central a Microsoft legjobb kis- és középvállalati ügyviteli rendszere. És az is marad.
Nagyvállalati szintű biztonság, kimagasló rendelkezésre állás, és folytonos üzletmenet katasztrófák és egyéb veszélyhelyzetek esetén is – mindez folyamatos funkcionális frissítésekkel, dinamikusan bővülő AI képességekkel és további infrastruktúra költségek nélkül.
Ha jelenlegi ügyviteli rendszere már nem fedi le a vállalat aktuális igényeit, akkor megoldást jelenthet a Business Central. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.
- Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]
- Vezessen be Business Centralt gyorsan és egyszerűen [Kompakt BC]
- Váltson Business Centralra testreszabott módon [Adaptív BC]
Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk.
Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban!


Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a
+36 1 204-7730 telefonszámon!

