grepton-logo

ERP - Vállalatirányítási rendszerek

Az ERP rendszerek összekapcsolják az üzleti folyamatok sokaságát, és lehetővé teszik az adatok áramlását közöttük.  A Grepton csoport ERP megoldása lefedi a következő üzleti folyamatokat:

  • könyvelést
  • beszerzést
  • projektmenedzsmentet
  • kockázatkezelést és megfelelést
  • az ellátási lánc műveleteit
  • a vállalati teljesítménymenedzsmentet
  • a pénzügyi eredmények tervezését, költségvetését, előrejelzését és jelentését

Azáltal, hogy egy szervezet megosztott tranzakciós adatait több forrásból gyűjti össze, az ERP-rendszerek kiküszöbölik az adatok duplikációját, és egyetlen központi forrással biztosítják az adatok integritását.

Ilyen rendszer az általunk kínált teljesen felhő-alapú rendszer, a Microsoft Dynamics 365 Business Central, vagy a Microsoft Dynamics F&O és a Microsoft Dynamics Axapta, amely segít a pénzügyi, logisztikai és értékesítési kihívások hatékony megoldásában. A Grepton ERP kompetenciáit és portfólióját a csoport DAX tagcége nyújtja, mmelyet megtekinthet ide kattintva. .

 

Pénzügyi átláthatóság:
Pénzügyeiről könnyen és gyorsan kap átfogó képet az értékesítési, beszerzési, számviteli és egyéb folyamatainak összekapcsolásával. Valós idejű statisztikák és jelentések állnak rendelkezésére a beépített, automatikus jelentéseknek köszönhetően. Tartsa kézben vállalata pénzügyeit és irányítson könnyen, egy helyről.

Automatikus, optimalizált ellátási lánc:
Biztosítsa, hogy készletszintjei mindig megfeleljenek az aktuális keresletnek. A beépített mesterséges intelligencia ütemezi a tennivalókat, elemzi az értékesítési lehetőségeket és a készleteket, majd javaslatokat tesz, hogy mindig naprakészen álljon a kihívások elé.

Az értékesítési és szolgáltatási színvonal növelése:
A rendszer segítségével egy helyen foglalhatja össze és követheti nyomon értékesítéseit, teljes sales-ciklusát. Így gyorsíthatja fel az értékesítési folyamatokat, ezáltal koncentrálhat a szolgáltatási színvonal emelésére. Rendezze erőforrásait hatékonyan az egyes értékesítések szükséglete szerint.

Integráció:
Kapcsolja össze új ERP rendszerét a már meglévő Microsoft termékeivel, és nyerjen időt. Az Azure, Office és Dynamics rendszerek kombinálásával csökken az érdemi munka elvégzéséhez szükséges idő – támogassa munkatársait a XXI. század legnagyobb innovációjával: az információ azonnali rendelkezésre állásával.

Szállítson időben, minimalizálja a költségvetést:
Tervezze meg és monitorozza projektjeit valós időben. Kövesse lépésről lépésre beépített riportokkal a folyton változó erőforrásokat, profitabilitást és előrehaladást.

Érdekel!

Referenciák

Allianz Zrt. Teszt – SmartCOMM fejlesztések

Magyar Követeléskezelő – SmartCOMM bevezetés

CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) egy olyan technológia, amely a vállalat minden kapcsolatát és interakcióját kezeli az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel. A cél egyszerű: Az üzleti kapcsolatok javítása az üzleti növekedés érdekében. A Microsoft Dynamics CRM rendszer segít a vállalatoknak kapcsolatban maradni az ügyfelekkel, egyszerűsíteni a folyamatokat és javítani a jövedelmezőséget. 

 

Egy jó CRM megoldás segít összpontosítani a szervezet kapcsolatait az egyes emberekkel – beleértve az ügyfeleket, a szolgáltatást igénybe vevőket, a kollégákat vagy a beszállítókat – az egész életcikluson keresztül velük együtt, beleértve az új ügyfelek felkutatását, az üzleti vállalkozás megnyerését, valamint a kapcsolat teljes időtartama alatt nyújtott támogatást és kiegészítő szolgáltatásokat. A Grepton csoport erre kínál megoldást a CRM fejlesztéseivel.

Segítünk egy központosított ügyfél-adatbázis kialakításában a teljes szolgáltatási ciklust lefedve: az igény meghatározástól, specifikáción át, a tanácsadáson keresztül a paraméterezés, implementáció, support és üzemeltetésig. Ezáltal biztosítjuk, hogy az elkészült adatbázis tartalmazzon minden releváns információt:

 

  • Meglévő ügyfelek adatai
  • Potenciális ügyfelek
  • Kapcsolattartók
  • Ügyfelek elérhetőségei
  • Ügyfelek korábbi vásárlói története

CRM megoldásainkat iparág függetlenül tudjuk ajánlani minden vállalkozásnak, mely nagyobb számú ügyféllel dolgozik együtt. Egy jól kialakított CRM rendszer pozitív hatással van az értékesítésre és a minőségi kapcsolattartásra, ezáltal növeli a munka hatékonyságát. Ez nem minden, hiszen segít előrejelzések, kimutatások és jövőbeni kampányok kiépítésében is.

A terméket igény szerint tudjuk testre szabni, hogy ügyfeleink minél előbb tudják elkezdeni a rendszer produktív használatát. CRM rendszereink sok esetben párban járnak az ERP megoldásainkkal, melyeket integráltan tudunk kínálni már meglévő rendszerekhez.

Szolgáltatáskörünkbe beletartozik a konzultáció, az igények felmérése, a rendszer bevezetése és támogatása is.

Még több információt talál ezen az oldalunkon, amely a Dynamics 365 CRM konkrétumait fejtjük ki bővebben.

Érdekel!

Ügyfélkommunikáció menedzsment / CCM

A digitális csatornák egyre hangsúlyosabb szerepet játszanak az ügyfélkommunikációban a teljes ügyféléletciklusban és meghatározó szerepük van ügyfélélmény alakulásában. A digitális ügyfélélmény fontos versenytényezővé válik. Az informatika képessé kell tegye az üzletet a több csatornás, perszonalizált, valós idejű és interaktív digitális kommunikációra, mindezt integráltan, költséghatékony eszközökkel és optimalizált folyamatokkal.

Nagyvállalati kommunikáció egyszerűen: hogyan tudja biztosítani a folytonosságot a nagyvállalati ügyfélkommunikáción belül?

Az ügyfeleknél ma már alapvető elvárás a testreszabott, interaktív és releváns kommunikáció – ráadásul mindezt az általuk választott kifejezésmóddal (tegező/magázó) és az általuk preferált kommunikációs csatornán keresztül szeretnék használni. A vállalatok pedig igyekeznek minél inkább elsajátítani az új „digitális fogyasztó” nyelvét, azonban tudni kell: ehhez nem elegendő az olyan vállalati ügyfélkommunikációs rendszer (CRM), amely mindössze szabványosított levelek, dokumentumok készítésére képes, rajta az ügyfél nevével.  

A hagyományos CRM és ügyfélkommunikáció menedzsment / CCM rendszerek jellemzően nem alkalmasak a különféle digitális kommunikációs csatornák kezelésére, illetve nem képesek testreszabott, egyéni és interaktív kommunikációra. Ehhez már egy új generációs, digitális alapokkal rendelkező platformra van szükség, amely képes a magasabb szintű ügyfélkommunikációra. A SmartCOMM™ segítségével a nagyvállalatok ennek megfelelően egyszerűsíthetik nem csak az ügyfél-, de az üzleti kommunikációjukat egyaránt. 

Miért válassza a SmartCOMM ügyfélkommunikáció menedzsment / CCM rendszerét?

  • Üzlet által vezérelt sablonok előállítása 
  • Mindegy, hogy felhőalapú, vagy hibrid rendszerrő van szó  
  • Valódi felhőalapú megoldások  
  • Webalapú vázlatszerkesztő  
  • Jóváhagyási folyamatok támogatása  
A SmartCOMM CCM megoldás főbb jellemzői
  • Böngészőalapú dokumentum vázlatszerkesztés – gyorsan módosíthatja a dokumentumokat, használhat előzetesen jóváhagyott tartalmakat, valamint véglegesíti a küldeményt a küldési csatornának megfelelően.
  • Sokféle formátum kezelése: Postscript, AFP, egyszerű szöveg, SMS, videó, XML, HTML, PDF és Word.
  • Biztonságos együttműködés – Az ellenőrzött hozzáférésnek és a megkerülhetetlen audit naplózásnak köszönhetően magasabb szintű biztonság (compliance) érhető el a kockázatok csökkenésével.
  • Reszponzív sablonok – Tesztelhető a mobil eszközökön és tableteken folytatott digitális kommunikáció, így biztosítva az állandó, zavartalan, hibáktól mentes kommunikációt.
  • Adat- és tartalomvezérelt dokumentum-előállítás – Automatikusan kiválasztja a tartalomhoz tartozó űrlapot, így egyszerűsítve a kimeneti csatornák összetett működését.
  • Interaktív HTML és PDF kimenet- Támogatja az interaktív HTML alapú e-mail és az interaktív PDF kimeneteket.
  • Zökkenőmentes adatelérés – Gyors integráció a már meglévő értékesítési (CRM) és vállaltirányítási rendszerekkel a szabványosított interfészek segítségével.
  • Hatékony sablonfejlesztés – A kommunikáció automatizált kiválasztása és testreszabása az intuitív, böngészőalapú sablontervező rendszerrel.
  • Igény esetén azonnali kommunikáció - Egyetlen kattintással létrehozhat személyre szabott üzeneteket.
  • Rugalmas telepítés –Bármilyen környezetbe telepíthető, legyen szó felhőalapú, hibrid-felhő vagy saját rendszerről, ezzel csökkentve a termék megvásárlásához és működtetéséhez szükséges költségeket.

SmartComm PPL

Mit kell tudni a SmartCOMM és Grepton együttműködéséről?

A Smart Communications a világ legnagyobb vállalkozásait segíti az ügyfél- és üzleti kommunikáció egyszerűsítésében, egyúttal folyamatos fejlesztésében.

A Smart Communications 2004-ben úttörőként megalkotta a ügyfélkommunikációs (CCM) megoldások új generációját, és a mai napig vezető szerepet tölt be az iparágban, egyedülálló felhő illetve hibrid-felhő alapú megoldásával. A Smart Communications az egyetlen független cég, amely 100%-ban a vállalati CCM kihívásaira fókuszál. Megoldásaiban a sablonkezelés rendkívül egyszerűvé válik, a felhasználóknak pedig kivételesen nagy lehetőségük nyílik arra, hogy ők kontrollálják a folyamatokat. Ez az oka annak, hogy több, mint 300 márka – közülük sokan a világ leginkább szabályozott iparágaiból kerülnek ki – támaszkodik a Smart Communications megoldásaira ügyfélkommunikációs stratégiájában.

A Smart Communications londoni székhellyel rendelkezik, de világszerte vannak irodái, így az észak-amerikai, európai és ázsiai ügyfelek számára is rendelkezésre áll. Olyan megoldásokat kínál, mint a SmartCOMM™, SmartDX™, SmartCORR™ for Salesforce, és SMARTCaaS™ for Partners.

Minden információ, amit a vállalat kifelé kommunikál, legyen az szerződés, e-mail, szöveges üzenet, nyilatkozat vagy értesítés, egy nagyobb párbeszéd része, amit az ügyféllel folytat. Azon vállalatok számára, amelyek szeretnének folyamatosan lépést tartani a digitális átalakulással, előbb-utóbb az ügyfélkommunikáció komplexitásával is szembe kell nézniük. Egyre több lesz a csatorna, ami több kapcsolódási pontot és több interakciót hoz magával - nem beszélve arról, hogy eközben az ügyfelek száma is folyamatosan nő.

A Smart Communications az a megoldás, amelyhez nyugodt szívvel fordulhat, amikor az igények túlnőnek a rendelkezésre álló lehetőségeken.

A Grepton Zrt. a közép- és kelet-európai régió egyetlen disztribútoraként és a gyártó partnereként az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • Licenc értékesítés
  • Rendszer bevezetési stratégia kidolgozása, bevezetés és rendszer integráció végrehajtása.
  • Dokumentumelőállítási folyamatok és tevékenységek teljes körű konszolidációjára, modernizálására.
  • Sablonfejlesztés, meglévő tartalmak átemelése, migráció.
  • Teljes körű integráció, folyamtok automatizálása a Grepton által fejlesztett és nemzetközileg használt Smart DocuMan integrációs alkalmazás segítségével.

Érdekel!

Referenciák

Allianz Zrt. – SmartCOMM fejlesztések

Magyar Követeléskezelő – SmartCOMM bevezetés

Workflow és folyamatkezelés

A workflow rendszerek bevezetésével lehetőség nyílik a folyamatok teljes körű modernizálására, digitalizálásra. A rendszerekben rejlő lehetőségek kihasználásával számos területen nyújthatunk megoldást problémáira:

  • meglévő core és iparági rendszereket egészíthetünk ki hiányzó funkciókkal
  • egyedi folyamatokat digitalizálhatunk
  • RPA-ban (robotizált folyamatautomatizálás) rejlő lehetőségeket aknázhatunk ki

A modernizálás és digitalizálás mellett számos további előnye van egy workflow alkalmazás bevezetésének. Az ilyen alkalmazásokkal támogatott folyamatok átláthatósága és hatékonysága számottevően megnő. Valamint a szabványosítható folyamatok esetében lehetőség nyílik az emberi munkaerő kiváltására is az RPA technológia felhasználásával. Az RPA technológia lehetővé teszi, hogy a repetitív adminisztratív munkafolyamatok elvégzését teljesen automatizáljuk ezzel is rengeteg időt megtakarítva. Ilyen automatizálható folyamat lehet például a rendszerek közötti adat mozgatás, űrlapok kitöltése, csatolmányokból történő adatkiolvasása, számlák kezelése vagy éppen kimutatások készítése.

A Grepton Csoportnál a workflow rendszerek teljes bevezetési folyamatában támogatás nyújtunk partnereinknek. A technológiák széles tárháza áll a rendelkezésünkre (.Net Core, Java, Oriana, Microsoft Power Apps, Oracle Application Express) így bármilyen igénynek meg tudunk felelni legyen az bármilyen specifikus vagy komplex. Ebben van még segítségünkre a széleskörű iparági szaktudásunk is, ami segít, hogy ne csak a partnereink meglévő folyamatait digitalizáljuk, automatizáljuk, hanem azok optimalizálásával is értéket teremtsünk.

Érdekel!

Referenciák

Telenor – Enterprise workflow menedzsment rendszer 800 folyamatra (ügyfélkezelés, beszerzés, igénykezelés, jogosultságkezelés, IT szolgáltatás kezelés, hálózati karbantartás, stb.) Integráció 20 háttérrendszerrel.

Magyar Követeléskezelő Zrt. – Az integrált követeléskezelési és nyilvántartási rendszerhez (KÖKÉNY) kapcsolódó workflow rendszer folyamatkövetéssel, feladatgenerálással és kiosztással, jogosultásgkezeléssel, kapcsolódó dokumentunkezeléssel. Támogatott folyamatok: követeléskezelési eljárás és nyilvántartás, beszerzés, dokumentumkezelés, pénzügyi műveletek, ügyfélkezelés, jelentéskészítés.

Csoportmunka és modern munkahely

A digitalizáció egyik alapköve a digitális munkakörnyezet kialakítás, amelyhez a Grepton Csoport a megbízható eszközök széles skáláját szolgáltatja. Ezekkel az eszközökkel nem csak a digitális átállás felé tehető egy lépés, hanem az együttműködés és a hatékonyság is egy új szintre emelhető. A Microsoft termékekre épülő portfoliónkban megtalálható az M365 összes eleme, és az integrálásukhoz szükséges szaktudás is.

Az M365 csomaggal elérheti az abszolút rugalmasságot, kielégítheti alkalmazottai azon vágyát, hogy bárhonnan biztonságosan és stabilan dolgozhassanak. Ebben van segítségre a felhő alapokra épülő M365 ökoszisztéma, ami nem csak a csoportmunkát támogatja, hanem a hibrid munkavégzéshez is elengedhetetlen elem.

  • Office alkalmazások: az irodai munkavégzés nélkülözhetetlen elemei: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
  • Teams: online meetingek, csevegés, fájlok megosztása mind egy helyen
  • OneDrive: a OneDrive-val a felhőbe költöztetheti vállalata adatait ezzel biztosítva, hogy azok bárhonnan, bármilyen eszközről, biztonságosan hozzáférhetőek legyenek.
  • SharePoint: az alkalmazással egy új teret nyithat az üzletágak, csapatok együttműködésére az online térben. Dokumentumkezelés, szerkesztés és megosztás.

+ Változáskezelés

ACM projektek kivitelezése – Magas fokú elfogadottság – Vállalati kultúra fejlesztése

Érdekel!

Referenciák

Richter Gedeon Nyrt. – O365 és Microsoft Teams bevezetés és változásmenedzsment a teljes magyarországi szervezetnek

Állami Egészségügyi Ellátó központ – O365 bevezetés

Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. – Microsoft Teams bevezetés

Dokumentum kezelés

Nagy mennyiségű dokumentumok megfelelő kezelése, tárolása, rendezése kihívást jelentő probléma lehet minden szervezet számára iparágtól függetlenül. A Grepton Csoport erre a kihívásra kínál megoldást egyedi fejlesztésű dokumentum kezelő rendszerek kialakításával.

 

 

Dokumentum kezelő rendszereink teljes mértékig az ügyfél igényeire szabva kerülnek kialakításra, hogy minden igényüknek megfeleljen. Partnereinknél gyakran nem csak egyszerű dokumentum tárolásra mutatkozik igény, hanem verzió követésre és jogosultság kezelésére is. Amiknek az általunk fejlesztett rendszerek eleget is tesznek, továbbá megoldásaink nem csak, hogy kielégítik ügyfeleink minden igényét, hanem a már meglévő rendszereik közé is kiválóan integrálhatóak és workflow folyamatokkal is kiegészíthetőek.

Rendszereinkre, olyan ügyfelek körében mutatkozik igény, akik nagy mennyiségű dokumentumot kezelnek, továbbá fontos ezen dokumentumok változásainak a nyomonkövetése és tárolása. Tipikusan ilyenek ügyfelek a sok szabályzással, termékleírással, vagy különböző terv dokumentációkkal dolgozó vállalatok.

Érdekel!

Referenciák

Magyar Telekom Zrt. számára készült a vállalat működését szabályozó szabályozások teljes életciklusát támogató management rendszer Sharepoint 2013 alapokon. Teljes felhasználói kör ~1500-2000 fő.

NIF Zrt. által menedzselt kivitelezési munkák elektronikus tervtár platformja

Eljárásrend

A különböző eljárásrendeknek és szabályrendszereknek való megfelelés fejtörést okozhat bárki számára, aki ilyennel találkozik munkája során. A Grepton csoport erre a kihívásra kínálja ügyfeleinek saját fejlesztésű termékeit, melyek segítik a hatékonyabb munkavégzést.  

Az ilyen kihívásokra a témában jártas és tapasztalt kollégáink állnak rendelkezésére. Ezen problémákra megoldásul szolgáló rendszereink közigazgatási folyamatok támogatására és hatósági folyamatok kezelésére készülnek. Igény szerint integrálni is tudjuk ezeket a rendszereket, szem előtt tartva azt a célt, hogy a fontos már meglévő funkcióikat továbbfejlesszük. Megoldásaink repertoárja számos különböző képességet foglal magába:: 

  • ellenőrzések támogatása
  • iratkezelés és nyilvántartás
  • kérelmek fogadása
  • hiánypótlás
  • előre elkészített jegyzőkönyvsablonok előállítása
  • workflow rendszerek kezelése
  • jogosultságkezelés

Ezenfelül szolgáltatáskörünkbe tartozik az igényfelmérés, a konzultáció és a rendszer-támogatás is.  

Érdekel!

Referenciák

Hegyközségek Tanácsa – HEGYIR rendszer a borszőlő telepítés és kivágás hatósági engedéyleztetésére, termelői adatszolgáltatásra és hatósági jelentéskészítésre

Lechner Tudásközpont – Lechner rendszer

Projekt monitoring

A Grepton csoportnál a projekt monitoring rendszerek kialakításának teljes folyamatában partnerek vagyunk. Kezdve az igények felmérésétől és megértésétől egészen az elkészült rendszer támogatási feladatainak az ellátásáig. Rendszereink teljes mértékig egyedi fejlesztésben valósulnak meg, így az ügyfeleink minden igényét képesek vagyunk kielégíteni. A széleskörű különböző iparágakra kiterjedő több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően rendelkezünk a szükséges iparágspecifikus tudássokkal is, amik lehetővé teszik számunkra, hogy a bármilyen igénynek megfeleljünk.

 

Projekt monitoring
Egy megfelelően megtervezett és implementált projekt monitoring rendszer képes a projekt teljes életciklusát lefedni, a projekt tervezésétől kezdve a kivitelezésén át a nyomon követéséig. Azaz a monitoring nem más, mint a projekt megtervezésekor meghatározott feladatok, ill. tevékenységek elvégzésének, a végső célok teljesülésének, azaz a végeredménynek a projekt megvalósulása során történő folyamatos nyomon követése. Az adatok széles skálája kezelhető ezekben a rendszerekben, aminek köszönhetően megvalósítható a projekt minden területre kiterjedő felügyelete. Ennek a megvalósításban nyújt további segítséget az automatizált riportok készítése is, amelyek használatával a projektben felhalmozódó adathalmaz értékes információvá válik.

Élő státusz monitoring
A projekt monitoring rendszer kulcseleme az adatok, státuszok folyamatos frissítése az aktuális állapotoknak megfelelően, mert ez teszi lehetővé, hogy a projekt végrehajtás során a projekt állapota folyamatosan elemezhető legyen. Ezzel biztosítható projektmenedzsmentnek, a döntéshozóknak és a felelősöknek az, hogy minden pillanatban egyértelmű információt kapjanak a projekt tényleges állapotáról, illetve az egyes részfeladatok alakulásáról, ezzel támogatva az egyes döntések előkészítését és meghozatalát. Azaz a monitoring elsődleges célja az, hogy a rendelkezésre álló adatok, információk birtokában eldönthető legyen, hogy a projekt az előzetes terveknek megfelelő ütemben halad-e, szükséges-e beavatkozás, illetve kiegészítő lépések végrehajtása.

Projektek automatizálása
Az automatizált projekttervezésnek köszönhetően a problémák kezelése sokkal zökkenőmentesebben és pontosabban valósítható meg. Elég csak a szükséges paramétereket megváltoztatni és a projekt minden területét érintő újratervezés automatikusan végbemegy. Ebben az automatizálásában nagy szerepet játszanak a workflow rendszerek, amik nem csak a projekt monitoring rendszer különböző részei között képes kapcsolatot teremteni, hanem a vállalat többi alkalmazásával is. Ezzel a fajta integráltsággal egy teljesen új élménnyé válik a projektek tervezése, támogatása és felügylete.

Érdekel!

Referenciák

NIF Zrt. Projektelőhaladást bemutató alkalmazás Phase 1 – Rendszeres jelentéskészítés a NIF menedzsmentje és a felügyeleti szervei számára a NIF infrastruktúra projektjeinek műszaki-szakmai-pénzügyi előrehaladásáról

Lechner Tudásközpont – ETDR-EHTR építésügyi engedélyezési eljárást támogató rendszer