A Microsoft napjaink piacvezető vállalata az Office alkalmazások, az üzleti levelezés, adattárolás, valamint vállalatirányítási rendszerek terén is (Outlook levelezési rendszer, a SharePoint, Teams és egyéb Office alkalmazások, Business Central stb).
- egyszerűen beépül már meglévő rendszereibe
- lehetőséget nyújt a rendszerek közötti gyors és automatikus szinkronizációra
- mindez bárhol-bármikor, akár egy okostelefonról is könnyedén elérhető, hogy mindig segítségére tudjon lenni Önnek vagy kollégáinak.
Kétségkívül az Outlook a legelterjedtebb vállalati Office program. A Microsoft CRM rendszere egy egyszerű megoldással képes beépülni az Outlookba, annak levelezőjébe és naptárjába. Ennek segítségével az Outlook felületről is könnyedén hozható létre új elem a CRM felületére, legyen az egy teljesen új partnercég, vagy egy értékesítési lehetőség. További előny, hogy a feladatok, levelezések és találkozók vezérelhetők az Outlook felületről is.
A Dynamics 365 CRM és a Sharepoint közötti gyári integráció megkönnyíti az online dokumentumkezelést az értékesítés során. A CRM-ben létrejövő elemekhez (pl. új partner létrejöttekor) automatikusan keletkezik egy mappa, ami a gyári integráció segítségével a Dynamics 365 CRM felületén is ugyanúgy látszik, ráadásul szerkeszthető módon. Így az értékesítéshez szükséges információk, dokumentumok egy helyen láthatók és kezelhetők, anélkül hogy a kollégák elhagynák a Dynamics 365 rendszer felületét.
A Microsoft Dynamics CRM integráció segítségével egyszerűen megadható, hogy milyen adatokat szeretnénk a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC között szinkronizálni. Az adatok szinkronizálhatók a Microsoft Dynamics CRM rendszerből a Microsoft Dynamics BC rendszerbe és fordítva. Miközben a felhasználók a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC rendszerben dolgoznak az adatokkal, a szinkronizálás mindkét rendszerben naprakészen tartja az adatokat, azok azonnali mindkét felületet érintő frissítésével, így elkerülve az adat inkonzisztenciát.
A fent sorolt integrációs lehetőségekből láthatjuk, hogy sok, esetleg már meglévő rendszerünkkel könnyedén köthetjük össze a CRM rendszert. Azonban az általunk kínált CRM megoldásnak nem csak a gyári integrációs lehetőség a nagy erőssége. A Microsoft CRM különféle modulok segítségével hatékonyan tudja támogatni az értékesítési folyamat 1-1 szakaszát, ennek használatával 360 fokos ügyfélképet alakíthatunk ki kapcsolatainkról. Bárhonnan, bármilyen okoseszközről elérhető, így út közben is a segítségünkre van.
Szeretne még többet megtudni a Dynamics 365 CRM működéséről? Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36308890722-es vagy a +36305704040-es telefonszámon, vagy írjon nekünk a lenti form-on és készséggel válaszolunk a felmerült kérdéseire.