Hatékonyabb üzleti folyamatok: a Microsoft Dynamics 365 CRM integrációs lehetőségei

Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.
CRM customer relations

Az európai uniós támogatásból finanszírozott projekt a precíziós mezőgazdaság magyarországi gyors terjedésével, a digitális agrometeorológiai adatszolgáltatásra megnőtt igény alapján jött létre. A küldetés célja az, hogy a folyamatosan frissülő adatok ismeretében, az egyre gyakrabban előforduló csapadékhiányos időszakokban, előrejelzést adjon az aszállyal veszélyeztetett területekről, ezzel az aszálymonitoringnak köszönhetően mérsékelhetővé tegye hazánkban az aszálykárokat.

A WREN (Water Resources in Efficient Networks) a talaj felső rétegének nedvességtartalmát és a növényzet fejlődését vizsgálja. A fedélzeti multispektrális képalkotó rendszer, a földfelszínt 16 x 16 méteres részletességgel, közel 10 000 négyzetkilométeres területre vonatkozóan fogja megbecsülni egy áthaladás alatt. A növényzet fejlődésének megfigyeléséhez, a látható, közeli infravörös és rövid hullámú infravörös hullámhosszban gyűjt majd adatokat.  A műhold nagy előnye, hogy nem csak azt a területet képes lefotózni, ami felett áthalad, hanem oldalra is ki tud tekinteni, amivel sűrűbben készíthet képeket egy adott területről.

A pályára állítás után első és legfontosabb feladat a műhold és a földi állomás közötti kapcsolat létrehozása, majd a fedélzeti alrendszerek beindítása lesz. A műhold fedélzetén elhelyezett egységek biztosítják majd a működéshez szükséges energia előállítását, a kamerák vezérlését, a megfelelő kapcsolat létrejöttét. A helyzetstabilizáló alrendszer működésével állnak majd irányba a kamerák. A kamerák kalibrációját követően pedig készülnek az első felvételek, amiket majd a WREN tárol és továbbít a földi állomásra, ahonnan a kutatásban résztvevő projektcsapat kapja meg további értékelésre.

A műholdfelvételek feldolgozását követően, a rendszer nagy felbontású biofizikai és biokémiai adatokat küld majd, melyeket egy gépi tanulási algoritmusokat használó rendszer fog feldolgozni.

A küldetés garanciáját a C3S Kft többszörös repülési múltja, az eddigi űrbe bocsátott műholdjainak 100%-os hibátlan működése, nagy megbízhatóságú és hosszú élettartamú 6U platformja és adatkezelési szolgáltatása biztosítja. A műholdat a teljes küldetése alatt, a C3S fogja üzemeltetni.

Konzorciumi tagok:

A konzorciumvezető COMBIT Zrt. (a Grepton cégcsoport tagja) 1985-ben alakult és jelenlegi formájában 2011 óta működik. Tevékenysége fő fókusza országos méretű IT rendszerek kifejlesztése, továbbfejlesztése és üzemeltetése, valamint az utóbbi közel 20 évben pedig egyre növekvő hányadot alkot a K+F tevékenysége. A cég a következő területeken nyújt szolgáltatást: Oracle disztribúció, Informatikai támogatás és üzemeltetés, Adatbázis adminisztráció, Infrastruktúra kiépítés, Egyedi szoftverfejelsztés, Környezetvédelmi monitoring, Alkalmazásfejlesztés, MySQL Cloud Service Certified Implementation Specialist. A cég főbb partnerei: Oracle, Delta Informatika, RAAB Digital, ELTE TTK Biológiai Intézet, Országos Vízügyi Főigazgatóság

Az űripari platform és műholdas üzemeltető: A C3S Kft. űripari vállalat, tevékenységének középpontjában olyan 3-16U méretű, nagy megbízhatóságú platformok és robusztus, redundáns alrendszerek tervezése és gyártása áll, amelyek a kereskedelmi vagy tudományos célú IoT konstellációs és földmegfigyelési igényeknek egyaránt megfelelnek. A cég küldetésoperációs rendszere a felbocsátástól a befejezésig a missziók teljes életciklusát végigköveti. A nanoműholdas cégek között a C3S olyan nagyműholdas megoldások és technológiák kis méretű megvalósításával vívott ki előkelő helyet, amelyek garanciát jelentenek a hosszú élettartamra és a nagy megbízhatóságra. A CubeSat-ok világán túl, nagyműholdas projektekben energiaellátó és hasznos teher szabályozó rendszerek tervezőjeként van jelen. Első 3U küldetése, a RadCube 2021-ben került felbocsátásra. Második, teljes mértékben ipari igényeket szolgáló missziója a szintén 3U platformon felbocsátott VIREO.

Az Óbudai Egyetem részéről az EKIK és az AMK GEO működik közre. Az Egyetemi Kutató és Innovációs Központ 2014-ben azzal a céllal jött létre, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedő KFI tevékenységet folytasson és összefogja az ÓE kutatóműhelyeiben folyó KFI tevékenységeket, a minőségi kutatáshoz biztosítsa a megfelelő színvonalú, központi feltételeket. Az AMK Geoinformatikai Intézete a földmérés, a geoinformatika, precíziós gazdálkodás, a távérzékelés, a geodézia, a földgazdálkodás kutatásának és mérnöki oktatásának elismert szakértője.

A Széchenyi István Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi karán évtizedek óta folynak a precíziós gazdálkodáshoz köthető kutatások. A Kar kezelésében álló mintegy 500 ha szántóterület megfelelő üzemnagyságot biztosít ahhoz, hogy a legkülönbözőbb kutatási feladatokat tudjuk elvégezni. A jelenlegi projekthez kapcsolódóan már most rendelkezésre állnak olyan eszközök (pl.: szenzorhálózatba kötött környezeti monitoring rendszer, kis magasságú multispektrális távérzékelési rendszer (UAS)) amelyek a klímamonitoring program rendelkezésére bocsátható.

Kapcsolódó weboldal: https://wren.hu/?lang=hu

Kapcsolódó videó: https://www.youtube.com/watch?v=uekafN-WSek (a műhold pályára engedése: 2:21:54-nél)

Miben tud többet nyújtani a Microsoft CRM rendszere más CRM rendszereknél?

A Microsoft napjaink piacvezető vállalata az Office alkalmazások, az üzleti levelezés, adattárolás, valamint vállalatirányítási rendszerek terén is (Outlook levelezési rendszer, a SharePoint, Teams és egyéb Office alkalmazások, Business Central stb).

A Dynamics 365 CRM számos integrációs lehetőséget kínál. Miért fontos ez?
  • egyszerűen beépül már meglévő rendszereibe
  • lehetőséget nyújt a rendszerek közötti gyors és automatikus szinkronizációra
  • mindez bárhol-bármikor, akár egy okostelefonról is könnyedén elérhető, hogy mindig segítségére tudjon lenni Önnek vagy kollégáinak.
Outlook és CRM integráció

Kétségkívül az Outlook a legelterjedtebb vállalati Office program.  A Microsoft CRM rendszere egy egyszerű megoldással képes beépülni az Outlookba, annak levelezőjébe és naptárjába. Ennek segítségével az Outlook felületről is könnyedén hozható létre új elem a CRM felületére, legyen az egy teljesen új partnercég, vagy egy értékesítési lehetőség. További előny, hogy a feladatok, levelezések és találkozók vezérelhetők az Outlook felületről is.

CRM integráció SharePoint rendszerünkkel

A Dynamics 365 CRM és a Sharepoint közötti gyári integráció megkönnyíti az online dokumentumkezelést az értékesítés során. A CRM-ben létrejövő elemekhez (pl. új partner létrejöttekor) automatikusan keletkezik egy mappa, ami a gyári integráció segítségével a Dynamics 365 CRM felületén is ugyanúgy látszik, ráadásul szerkeszthető módon. Így az értékesítéshez szükséges információk, dokumentumok egy helyen láthatók és kezelhetők, anélkül hogy a kollégák elhagynák a Dynamics 365 rendszer felületét.

A Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft D365 Business Central közti integráció

A Microsoft Dynamics CRM integráció segítségével egyszerűen megadható, hogy milyen adatokat szeretnénk a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC között szinkronizálni. Az adatok szinkronizálhatók a Microsoft Dynamics CRM rendszerből a Microsoft Dynamics BC rendszerbe és fordítva. Miközben a felhasználók a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC rendszerben dolgoznak az adatokkal, a szinkronizálás mindkét rendszerben naprakészen tartja az adatokat, azok azonnali mindkét felületet érintő frissítésével, így elkerülve az adat inkonzisztenciát.

Milyen egyéb előnyei vannak a Microsoft Dynamics CRM rendszer használatának?

A fent sorolt integrációs lehetőségekből láthatjuk, hogy sok, esetleg már meglévő rendszerünkkel könnyedén köthetjük össze a CRM rendszert. Azonban az általunk kínált CRM megoldásnak nem csak a gyári integrációs lehetőség a nagy erőssége. A Microsoft CRM különféle modulok segítségével hatékonyan tudja támogatni az értékesítési folyamat 1-1 szakaszát, ennek használatával 360 fokos ügyfélképet alakíthatunk ki kapcsolatainkról. Bárhonnan, bármilyen okoseszközről elérhető, így út közben is a segítségünkre van.

Szeretne még többet megtudni a Dynamics 365 CRM működéséről? Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36308890722-es vagy a +36305704040-es telefonszámon, vagy írjon nekünk a lenti form-on és készséggel válaszolunk a felmerült kérdéseire.

No Fields Found.
Kapcsolódó cikkek