grepton-logo
smart operations

Smart Operations

A Smart Operations termék egy a kis- és középvállalatok működését és digitalizálódását támogató innovatív alkalmazáscsomag. Megoldásaink azzal a céllal készültek, hogy vállalata gyorsan és költséghatékonyan végezhesse el a napi működéshez kapcsolódó adminisztrációs, munkaszervezési és egyéb feladatait. Segítségükkel biztosíthatja a korszerű munkavégzéshez szükséges munkakörnyezetet alkalmazottainak.

 

A SmartOperations alkalmazáscsomagban található applikációk nagymértékben képesek együttműködni egymással, továbbá tökéletesen integrálhatóak a különféle Microsoft/Office alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is.

 

Alkalmazáscsomagunk jelenleg a következő magoldásokat tartalmazza:

IT termék Smart Operations

 

A SmartOp IT & Szerviz egy szolgáltatásirányítási rendszer, ami az ITIL módszertannak megfelelően valósítja meg az informatikai, irodai és egyéb eszközökre vonatkozó hibabejelentési, hibaelhárítási, igénybejelentési és igénykezelési folyamatok irányítását és nyomon követését a bejelentés teljes életciklusán keresztül. Az alkalmazás használatával szervezetten, gyorsan és követhetően biztosíthatóak a kollegák munkavégzéséhez szükséges eszközök és ezek hibaelhárítása.

Érdekel!
Irány a termék oldal!

MiniDW adattárház megoldás

MiniDW adattárház termékünkkel elsősorban azoknak a vállalatoknak nyújtunk megoldást, akik az első adattárházuk bevezetését fontolgatják. A termék segítségével több éves adattárházi fejlesztés helyett már hetek alatt egy működő megoldás hozható létre és üzemelhető be.

A mapping és a táblastruktúrák tervezése Excelben történik (Excel + Power Query), külön speciális eszközre nincs szükség. A tervezéssel együtt a táblákat létrehozó és a transzformációs utasítások is előállnak SQL nyelven.

 

Megoldásunk számos egyéb vonzó tulajdonsággal is rendelkezik:

  • Gyorsan elsajátítható használat, az üzemeltetés és a bevezetés utáni adattárház bővítés az ügyfél saját informatikai csapata segítségével elvégezhető.
  • Az elkészült töltési részek külön futtathatók és ellenőrizhetők, ami nagyban megkönnyíti a fejlesztést és a tesztelést
  • A folyamatok/töltések élő és történeti riportokon keresztül montírozhatók.
  • SQL alapú relációs adatbázisra illeszthető
Érdekel!

Live Dashboard

A Live Dashboard termékünk egy Microsoft Azure szolgáltatásokra épülő, élő és történeti adatokat egyaránt kezelni képes BI megoldás.

A Live Dashboard fő erőssége, hogy a folyamatosan érkező „élő” adatokat azonnal vizualizálni tudja a különböző dashboard felületeken, ezáltal olyan események/adatok is rögtön láthatóvá válnak, amelyek egy klasszikus BI megoldás esetén csak napok múltán kerülnének felszínre. Az események gyors észlelése a kellő időben történő beavatkozás lehetőségét teremti meg, mely gyakorlatilag az üzletmenet bármely lépésénél óriási érték.

A termék másik nagy erőssége, hogy nagyon könnyen integrálható, akár olyan kevésbé korszerű alkalmazások is „élővé” tehetők, amelyeknél erre korábban nem volt lehetőség.

 

További erősségek:

  • Gyorsan bevezethető
  • Power BI alapú, melyben látványos és informatív, mobil eszközökkel is megtekinthető dashboardok készíthetők.
  • Felhős megoldás, a felhő felé nyitás első lépése lehet.
Érdekel!

SIMon International

A SIMon International egy gyártó- és platformfüggetlen, teljes rádióspektrum és interferencia monitorozó és elemző szoftver, ami lehetővé teszi, hogy egy felületről irányítsuk az összes integrált eszközt.

A térképközpontúsággal lehetővé válik, hogy élő és automatizált méréseket végezhessünk. Mi több, a frekvencia használati engedélyeket tartalmazó adatbázisnak köszönhetően automatizáltan felügyelhetővé válnak a frekvenciák. A rendszer böngészőalapú, telepítése és frissítése nem igényel személyes jelenlétet.

 

A SIMon International számos olyan problémára kínál megoldást, mely eddig megoldhatatlannak tűnt az iparág szereplői számára.

  • Vendor lock-in leküzdése
  • Egységes, felhasználóbarát interfész
  • Az eszközök széles tárházával kompatibilis
  • Manuális folyamatok csökkentése
  • API alapú eszköz integráció
  • Nagy mennyiségű adat valós idejű vizualizációja
Érdekel!

VidSlides Elearning

A VidSlides nevű megoldásunkkal támogatást nyújtunk bármilyen fajta streaminghez. Legyen szó üzleti workshopról vagy akár oktatásról, a VideSlidesszal zökkenőmentesen oszthatja meg az élő felvételt párhuzamosan a diákkal, prezentációval. A megoldás célja, hogy az online térben is elérhetővé tegyük azt az élményt és minőséget, amit élőben tapasztalnánk egy konferencián vagy a tanteremben ülve.

 

A VideSlides megoldást használva a saját platform mellett további felületekre is közvetíthetjük a kívánt tartalmat, mint például a Facebook Live-ra vagy a YouTube-ra.  Ami pedig igazán megkülönbözteti a megoldást a hagyományos streamingtől, az a párhuzamos videó és prezentáció megosztása és a kereshetősége. Ugyanis a megosztott prezentációk kereshetővé teszik a videót: a diákon megjelenő szavakra keresve a felvétel megfelelő részére ugorhatunk.

A szolgáltatás keretén belül nemcsak a szoftvert biztosítjuk, hanem a hozzá szükséges eszközöket is, ezzel emelve új szintre a streamelést.

Érdekel!

Digitális Tervtár

Termékünkkel a nagy számosságban papíron jelenlévő tervek okozta problémakörre kínálunk innovatív megoldást. A Digitális Tervtár lehetőséget kínál a tervek digitális tárolására annak minden kapcsolódó előnyével. A digitálisan rögzített tervek bármely verziója könnyen, bárhonnan elérhetővé válik, köszönhetően a fejlett verziókövetésnek és a fájlrendszerben történő tárolásnak. Így mindig kéznél lehet a szükséges terv. A bonyolult és lassú véleményezési, jóváhagyási folyamatok is egyszerűen nyomon követhetően elvégezhetővé válnak az alkalmazás használatával.

 

IT termék digitális tervtár

 

Ezen felül a Digitális Tervtár nem csak dokumentumkezelési funkciók területén nyújt megoldást, hanem a projekt kezelés területén is. A projektek 30 paraméter alapján történő rendszerszintű kezelésével, továbbá a projektek és dokumentumok státusz nyilvántartásával válik teljessé a Digitális Tervtár. Megoldásunkhoz kapcsolt jogosultság kezelési funkcióval pedig biztosítható, hogy csak a megfelelő emberek férhessenek hozzá ezekhez a képességekhez.

A projekt és a dokumentumkezelés kombinációjával a Digitális Tervtár egy olyan alkalmazássá válik, amely a tervekkel foglalkozó vállaltok problémakörére nyújt célzott megoldást.

Érdekel!

iRack

A megoldás használatával ügyfeleinknek lehetősége nyílik a raktározás különböző folyamatainak digitális támogatására, ezzel növelve hatékonyságukat. Számos területen képes valódi értéket nyújtani a raktározási egységgel rendelkező vállalatok számára. Ilyen terület az egyszerűsített áruegység digitalizáció, a betárazási és komissiózási folyamat hatékonyságának növelése, továbbá a fuvarszervezési költségek optimalizálása.

IT termék iRack

Az iRack a nagy raktárkezelő megoldásoknál megfizethetőbb áron hozza el a raktárkezelésbe az ipar 4.0-s megoldást. Az áru beérkezésétől kezdve minden a raktárban folyó folyamatot digitálisan támogat. A raktárban elhelyezett RFID tagekkel és az alkalmazásban leképezett raktár térképpel megvalósítja a belső navigáció lehetőségét. Továbbá az áru egységeken elhelyezett QR kódok beolvasásával az iRack-ben jelenlévő AR modul segítségével az áruk felet megjeleníthető az összes az adott áruhoz kapcsolt információ. Ezek lehetnek magába az iRack-be rögzített információk, de egy már meglévő raktárkezelő alkalmazásból is érkezhetnek. Az iRack ezen képességek bírtokában megteremti a kapcsolat a digitális és a fizikai raktárkezelés között.

 

Az iRack által biztosított előnyök:

  • Raktárkezelés egyszerűsítése
  • Fuvarszervezés megkönnyítése
  • Egyszerű áruegység képzés
  • Raktárnyilvántartás pontosítása
  • Mobilon futtatható navigációs modul
Érdekel!