Kultúrapp (new)

KULTÚRAPP

Ahol az értékesítés, a marketing és a kultúra találkozik

KULTÚRAPP

KultúrApp ügyfélkapcsolati rendszer:
Az ideális megoldás a kulturális intézmények számára

A KultúrApp egy átfogó, innovatív ügyfélkapcsolati (CRM) megoldás, ami kifejezetten a kulturális intézmények igényeire lett kifejlesztve. Az integrált rendszer lehetővé teszi az ügyfélkezelés, a napi működés és a marketing tevékenységek hatékony irányítását és összehangolását. A KultúrApp megoldáscsomag összekapcsolja egy mobilalkalmazás előnyeit, a Microsoft Dynamics 365 CRM rendszer funkcionalitásával és az intézmény weboldalának információival, így átfogó megoldást kínál a közönségkezeléshez, miközben segíti az intézmények kommunikációs és adminisztrációs feladatait.

A megoldás támogatja a kulturális intézményeket a közönséggel való kapcsolattartásban, így biztosítva a személyre szabott élményt és kommunikációt, ezzel folyamatosan növelve a közönség elégedettségét és elköteleződését. Az integrált CRM rendszer segítségével az intézmények új perspektívából érhetik el és ösztönözhetik célcsoportjukat.

A KultúrApp, mint a marketing új központja

A kulturális intézmények működése során számos, intézmény- és iparág specifikus kihívás merülhet fel, amelyeket a piacon elérhető általános rendszerek nem tudnak megfelelően kezelni. A KultúrApp a kultúrára szabott, felhasználóbarát, mégis rendkívül hatékony CRM megoldást kínál, amely a következő eszközökkel segíti az intézmények marketing és értékesítési tevékenységét:

Közös platform

A KultúrApp egyesíti a mobilalkalmazást, a CRM rendszert és az intézmény weboldalát. Ez biztosítja, hogy minden információ egy helyen és valós időben elérhető legyen, lehetővé téve a közvetlen és személyre szabott kapcsolattartást a közönséggel.

Automatizált folyamatok

A rendszer különböző kommunikációs eszközökkel támogatja az intézményeket: e-mail kampányok, események népszerűsítése és személyre szabott üzenetek egyszerűen egy alkalmazásból. Mindez csökkenti az adminisztrációs terheket, miközben folyamatosan naprakész információkat nyújt a közösségnek.

Hűségprogramok és látogatói adatkezelés

A KultúrApp CRM rendszere lehetővé teszi a tstrebszabott hűségprogramok kezelését, miközben folyamatosan frissíti a vásárlói adatokat, így az intézmények egyedi ajánlatokkal és kedvezményekkel növelhetik közönségünk elköteleződését és vásárlási hajlandóságát.

Adatvezérelt döntéshozatal

A rendszer részletes analitikai eszközei segítenek az intézményeknek abban, hogy pontosan követhessék a látogatói viselkedést, a jegyvásárlási szokásokat és az események népszerűségét. Ezen adatok alapján könnyedén meghozhatják a legmegfelelőbb döntéseket a programkínálat, marketing és szolgáltatások fejlesztésére.

Kiknek ajánljuk a KultúrApp-ot?
  • Kulturális intézmények (színházak, múzeumok, koncerttermek) számára, akik szeretnék növelni közönségük elégedettségét és a bérletvásárlók számát, miközben hatékonyabban kezelik a látogatói adatokat.
  • Marketing és kommunikációs szakemberek számára, akik gyors és hatékony kampányokat kívánnak futtatni, valós idejű közönségadatokkal.
  • Intézményvezetők és igazgatók számára, akik az operatív feladatok egyszerűsítésére és a működés optimalizálására keresnek megoldást.
Az Ön intézményére szabva

A KultúrApp alkalmazás csomag könnyedén alkalmazkodik az intézmények egyedi igényeihez, legyen szó jegykezelésről, egyedülálló hűségprogram struktúrákról, vagy akár az intézményre szabott egyedi marketing kampányok lebonyolításáról. A KultúrApp kiváló alapként szolgál ezen intézményről-intézményre változó egyedi igények könnyed megvalósításához is, az alapjaként szolgáló rugalmas Microsoft Dynamics 365 for Sales rendszernek köszönhetően.

A Grepton Zrt. fejlesztette az OperApp mobilalkalmazást, amely a Magyar Állami Operaház hűségprogramjának digitális transzformációját sikeresen támogatta és egy olyan innovatív megoldást biztosított, amely egyesíti a kultúrát és a modern technológiát. Az App-al kapcsolatos megoldásunkról bővebben itt érhető el a dokumentum.