space shuttle in space

Útnak indult Magyarország legnagyobb műholdja, a WREN!

2024. augusztus 16-án péntek éjjel indították útnak Magyarország legnagyobb műholdját a WREN-t (Water Resources in Efficient Networks) a SpaceX Falcon-9 rakétájával a kaliforniai Vandenberg Űrbázisról. A C3S Kft. legújabb 6U (20 cm × 10 cm × 34.05 cm) méretű nanoműholdja, a Grepton csoport tagja, a COMBIT Számítástechnikai Zrt. által vezetett konzorcium tagjaival az Óbudai Egyetem és a Széchenyi István Egyetem együttműködésében valósult meg. Pályára állítását követően Magyarország területéről fog rendszeresen távérzékelt adatokat továbbítani.

CRM megtérülés üzleti szempontból

Milyen is lehet az élet CRM-el? Aki még nem használja, annak csak elképzelései lehetnek róla. Talán hallotta ismerőseitől, talán tapasztalta is korábbi munkahelyein, de nehéz lenne változtatni a mostani szokásokon. Összegyűjtjük most, hogy milyen üzleti előnyökkel jár CRM használata.

CRM és ügyfélélmény

A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.

analitika gr

Hol is állok pontosan az adataim használatában? A deskriptív analitikától a preskriptív analítikáig

Napjainkban egyre erőteljesebb elvárás a gyártók felé a nagy fokú rugalmasság. Bár a Just-in-Time a covid idején jelentősen háttérbe szorult, az utóbbi hónapok során újra egyre többet hallani róla. Mindamellett olyan iparágakban jelenik meg az egyedi tömeggyártás vagy az agilis gyártás fogalma, mint az autóipar vagy az elektronikai ipar. Ezek mind újabb kihívások elé állítják a gyártó vállalatok döntéshozóit, akiknek nem csupán a folyton változó külső körülményekhez, de a változó vevői és eladói igényekre is válaszolniuk kell – a korábbiaknál jelentősen rövidebb határidő alatt.

business intelligence

BI bevezetés a vállalatoknál

Minden cégnél felmerül az igény arra, hogy valami módon támogatni kellene a döntéshozatalt a cégből származó vagy a cég számára elérhető adatok elemzésével. Ezek az igények nem csak felsővezetői szinten jelentkeznek, ahol operatív és stratégiai szintű döntéseket kell hozni, hanem az egyes szakterületek munkatársainál is, ahol tervezésre, visszamérésre és szakterületi szintű döntésekre van szükség. Lehetnek ezek rendszeres igények is, amelyeket valamilyen jelentés vagy adatszolgáltatás formájában kell nyújtani, de gyakoribbak az ad-hoc igények, amelyekkel a napi munkát kell kiszolgálni.