BC

Microsoft Dynamics 365 Business Central  

Ügyvitel új szinten

Microsoft Dynamics 365 Business Central  

Ügyvitel új szinten

Ügyviteli ERP rendszer

A Microsoft Dynamics 365 Business Central egy modern felhőalapú ERP rendszer kis- és középvállalatok számára, amely egyszerre biztosít átláthatóságot, automatizációt és jövőálló működést. A Grepton bevezetési programjai és támogatási szolgáltatásai révén minden vállalat számára megtalálható az ideális belépési pont. 

Egy rendszer – számtalan lehetőség 

A Business Central egyetlen platformon egyesíti az ügyviteli, pénzügyi, értékesítési, logisztikai és gyártási funkciókat – méghozzá integráltan a Microsoft világszinten elterjedt megoldásaival, mint az Office 365, Power BI, vagy a Dynamics CRM. A rendszer folyamatosan frissül, mesterséges intelligenciára épülő funkciói hónapról hónapra bővülnek. 

Kinek ajánljuk? 
Kisvállalkozásoknak

Akik gyorsan és egyszerűen szeretnének áttérni egy modern ERP-re. 

Kompakt BC – Business Central kisvállalkozásoknak  

Átlátható pénzügyek, dinamikus alkalmazkodás és motivált munkatársak – ezekhez stabil, jövőálló ügyviteli háttérre van szükség. A Kompakt BC csomag kisvállalkozások számára készült, hogy gyorsan, elérhető áron juthassanak hozzá a Microsoft felhőalapú ERP rendszeréhez. 

Miért válassza a Kompakt BC csomagot? 
  • Gyors, sablon alapú bevezetés 
  • Felhőalapú elérés bárhonnan, bármikor 
  • Intuitív kezelőfelület, ismerős Microsoft környezet 
  • Nagyvállalati szintű biztonság kisvállalati áron 
Középvállalatoknak

Akik egyedi működésükre szabható, skálázható rendszert keresnek. 

Adaptív BC – Business Central középvállalatoknak  

Egyedi működés, komplex folyamatok, integrációs igények? Az Adaptív BC programmal testreszabottan vezetjük be az ERP rendszert, hogy a vállalat növekedéséhez illeszkedő digitális alapokra épülhessen tovább. 

Az Adaptív BC előnyei: 
  • Testreszabható folyamatok 
  • Webshop és CRM integráció 
  • Gyártás, logisztika és raktárkezelés támogatása 
  • Felhasználóbarát hibrid munkavégzést támogató megoldások 
NAV felhasználóknak

Akik szeretnék korszerűsíteni meglévő rendszereiket.

NAV Upgrade – verzióváltás Business Centralra  

Még Dynamics NAV rendszert használ? A Business Central a NAV korszerű, felhőalapú utódja. Segítünk az átállásban úgy, hogy közben megőrzi meglévő üzleti logikáját és folyamatait. 

Miért érdemes váltani? 
  • Rendszeres funkcióbővítés és AI-képességek 
  • Megszűnt NAV gyári támogatás helyett jövőbiztos működés 
  • Egyszerűsített upgrade folyamat 
  • Felhő alapú modell, kevesebb üzemeltetési költség 
Többet nyújtunk, mint egy bevezetés 

A Grepton nem csak bevezeti az ERP rendszert, de támogatja is annak hosszú távú működését – hibajavítástól a funkcionális bővítéseken át az integrációkig. Ügyfeleinket végigkísérjük a teljes digitális transzformáción, és segítünk kiaknázni a Microsoft ökoszisztémában rejlő lehetőségeket. További részletek: Business Central Support » 

Business Central Support – hosszú távú rendszertámogatás  
Az ERP rendszer folyamatos rendelkezésre állása üzletmeneti kérdés. Support szolgáltatásunkkal biztosítjuk a rendszer stabilitását, skálázhatóságát és bővíthetőségét – hibakezeléstől az új fejlesztésekig. 
Támogatási csomagjaink tartalma:
  • Hibák javítása és verziófrissítés 
  • Egyedi funkciók fejlesztése 
  • Oktatás és tanácsadás 
  • Teljesítményoptimalizálás 
  • Microsoft licencmenedzsment 

Használ még NAV rendszert? Tekintse meg NAV Support » csomagunkat is! 

NAV Support – támogatás a régi rendszerekhez  
A Dynamics NAV rendszerek gyári támogatása megszűnt, de a használatuk sok esetben még indokolt. Support csomagunk segít a fenntartásban, és időt ad a zökkenőmentes átállásra. 
Miért válassza? 
  • NAV-specifikus fejlesztések és hibakezelés 
  • Jogszabályi megfelelés fenntartása 
  • Hibrid infrastruktúra támogatás (pl. Azure) 
  • Felkészítés a Business Centralra való átállásra 
Tartson velünk a folyamatos fejlődés útján!