Több mint ügyfélkapcsolat-kezelés
Több mint ügyfélkapcsolat-kezelés
A Microsoft Dynamics 365 Sales (korábban Dynamics CRM) nem csak egy ügyfélkezelő rendszer. Ez a platform segít rendszerezni, átlátni és automatizálni az értékesítési folyamatokat, fejleszti az ügyfélkapcsolatokat és erősíti az üzleti döntéshozatalt. A Grepton mint hivatalos Microsoft partner, nemcsak bevezeti a rendszert, hanem végigkísér az adaptációtól a napi működésig.


- Teljes ügyfél- és érdeklődő nyilvántartás
- Automatizált értékesítési tölcsér és follow-up emlékeztetők
- Outlook és Teams integráció
- LinkedIn integráció és kapcsolatmenedzsment

- Bejelentéskezelés, eszkaláció és SLA-k
- Tudásbázis, chatbot, sablonos válaszok
- E-mail, chat, telefon, web – egy felületen

- Célcsoportok építése és aktivitásfigyelés
- Többcsatornás kampányok, eseménymenedzsment
- Realtime marketing: valós idejű reakciók

- Javasolt következő lépések értékesítés során
- E-mail és válaszjavaslatok generálása
- Hangulatfelismerés, hívásösszefoglalás, ajánlott válaszok

A Microsoft Dynamics 365 egy integrált, felhőalapú üzleti alkalmazáscsomag, amely pénzügyi, ügyfélkapcsolati, értékesítési és üzemeltetési folyamatokat támogat egyetlen, skálázható rendszerben. Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatvezérelt döntéseket hozzanak, automatizálják a folyamataikat, és javítsák az ügyfélélményt.

Testreszabott CRM megoldás gyártóknak, szolgáltatóknak, multi-üzletágú cégeknek. Több üzleti folyamat integrálása egy közös platformra.

Mobilalkalmazással egybekötött CRM kulturális intézmények számára. Jegyér365tékesítés, közönségkapcsolat, támogatói nyilvántartás.
