SmartOp IT & Szolgáltatásmenedzsment

A SmartOp IT & Szolgáltatásmenedzsment rendszere segít a vállalatoknak hatékonyabban és átláthatóbban kezelni a belső és külső szolgáltatásaikat. Az automatizált folyamatok és a mesterséges intelligencia támogatásával a munkatársak gyorsabban és kevesebb erőfeszítéssel oldhatják meg a felmerülő igényeket és problémákat.
Legyen szó IT ticketingről, helpdeskről, létesítményüzemeltetésről vagy szervizszolgáltatásokról, a Smart Op IT biztosítja a strukturált ügykezelést és a belső vagy külső ügyfelek elégedettségének növelését. Egyetlen platformon kezelheti az összes bejelentést, követheti a megoldási folyamatokat és biztosíthatja a hatékonyabb csapatmunkát.
Gyors és hatékony ügyintézés
Az IT ticketing, helpdesk és más szolgáltatások egyetlen rendszerben kezelhetők.
Mesterséges intelligencia támogatás
Intelligens chatbot és tudásbázis segíti az ügyfélkiszolgálást.
Teljes transzparencia
Nyomon követhetők a bejelentések, feladatok és megoldások állapotai.
Automatizált és testre szabható működés
A szolgáltatások könnyedén paraméterezhetők, fejlesztői tudás nélkül is.
Omnichannel támogatás
Telefon, email, webes és mobilfelület integrációval
Minőségi szolgáltatásnyújtás
A rendszer az ITIL ajánlásoknak megfelelő szolgáltatás menedzsmentet biztosít, amely a strukturált és hatékony ügyintézést teszi lehetővé. A folyamat vezérelt működés és az SLA-menedzsment garantálja a minőségi szolgáltatást és az ügyfél-elégedettség növelését.
Szolgáltatásfejlesztés és skálázhatóság
A rendszer könnyen skálázható, így a vállalatok gyorsan reagálhatnak a változó üzleti igényekre. A kezelt szolgáltatások bővítése, új szolgáltatások és folyamatok felvétele a a szolgáltatáskatalógusba rendszerben paraméterezéssel a felhasználó szervezet által megoldható, nincs szükség fejlesztésre. Az intelligens tudásbázis és a chatbot támogatás segíti a gyakran ismétlődő problémák gyors megoldását, miközben az új szolgáltatásokat és folyamatokat egyszerűen bevezethetik.
Elégedett ügyfelek és felhasználók
A szolgáltatási idők tartásán, mint az ügyfélélmény központi elemén túl a rendszer több vonatkozásban is elősegíti az ügyfélelégedettség növelését. Chatbottal és mesterséges intelligenciával támogatott, intuitív probléma jelentést és szolgáltatásigénylést tesz lehetővé. Több csatornás kommunikáció és reszponzív felület biztosítja, hogy a felhasználók bármikor, bárhonnan elérjék a rendszert.
Hatékony munkavégzés és csapatmunka
Lehetővé teszi a dinamikus feladatkiosztást és a prioritások szerinti munkaszervezést. A csapatok közötti együttműködést támogatja a belső kommunikációs eszközökkel és közös tudásbázissal.



- Igénybejelentés, igénykezelés: szolgáltatás, eszköz vagy tanácsadási igények feladása és kezelése
- Incidens, és problémakezelés: Szolgáltatás eléréssel, minőséggel, hibával kapcsolatos bejelentések ügyféligények és problémák gyors és hatékony kezelése
- Változásmenedzsment: A szolgáltatástartalom és paraméterek módosításával kapcsolatos igények kezelése
- Helpdesk és igénykezelés: Lehetővé teszi a megoldók számára, hogy e-mailben vagy telefonon érkező bejelentések alapján jegyeket hozzanak létre más felhasználók nevében.
- Bejelentés támogató chatbot és automatikus bejelentés kitöltés: A pontos bejelentések megkönnyítésére
- Tudásbázis és MI-alapú támogatás: Automatikus megoldási javaslatok és dokumentációk segítik a munkát.
- Jogosultságkezelés és biztonság: Szerepkör-alapú hozzáférés és integrált hitelesítési lehetőségek.
- SLA-kezelés és teljesítménymérés: Támogatja az SLA-naptárak és metrikák kezelését.
Biztonság és jogosultságkezelés: Fejlett naplózási és logolási funkciók. - Helpdesk és igénykezelés: Lehetővé teszi a megoldók számára, hogy e-mailben vagy telefonon érkező bejelentések alapján jegyeket hozzanak létre más felhasználók nevében.
- Szabványosított és automatizált folyamatok: A folyamatok automatizáltak és strukturáltak, csökkentve az adminisztrációs terheket és a hatékonyság növelését.
- Omnichannel támogatás és intelligens értesítések: Több kommunikációs csatornákon keresztül támogatja a bejelentéseket és ügyintézést: e-mail alapú ticket-kezelés, automatizált értesítések, nyitott portál és űrlapvezető.
- Eszközbetöltés: eszközállományra vonatkozó adatok betöltése.

Döntéstámogatás és riporting
A rendszer részletes dashboardokkal és grafikonokkal támogatja az adat vezérelt döntéshozatalt. A vezetők Excel és Power BI integráción keresztül testreszabott riportokból tájékozódhatnak. beleértve a munkaidő-elemzést, SLA teljesítményt, incidenskezelési statisztikákat, a megoldók és megoldócsapatok kiterheltségét, stb..
Monitorozás és teljesítményoptimalizálás
A rendszer folyamatosan figyeli a szolgáltatási folyamatokat, és azonnali beavatkozási lehetőséget biztosít. Ezáltal csökkenthető az állásidő, optimalizálhatók a költségek és növelhető szolgáltatás minősége.
Miért válassza a Grepton megoldását?
A Grepton Smart Op IT megoldása egyesíti az automatizáció, az adat vezérelt működés és a skálázhatóság előnyeit, amely a modern technológia és a szakértői tudás ötvözésével teremti meg a hatékonyabb, átláthatóbb és fenntarthatóbb működés alapjait.
Felsőoktatási intézmények részére
A különböző bejelentői profilokhoz, mint például hallgató, oktató, adminisztratív személyzet alkalmazkodó rugalmas multichannel bejelentési lehetőségek (portál, email, telefon). Egységes ticketing rendszer a rendszerint szerteágazó és rendkívül sokszínű egyetemi informatika rendszerek incidens, igény és változáskezelésére. Tanulmányi, hallgatói, tartalomkezelési és megosztási, csoportmunka, személyes produktivitási, gazdálkodási, HR, létesítményüzemeltetési, ügyviteli, hálózati és szerver infrastruktúra kezelése egy helyen.
Államigazgatási intézmények részére
A heterogén digitális képességekkel rendelkező felhasználók bejelentésének támogatása chatbot és ticket előtöltési funkciókkal. Az általános szolgáltatásmenedzsment funkciók lehetővé teszik az államigazgatási intézmények digitalizálását az informatikai ticketing és szolgáltatásmenedzsment területén túlmutatóan bármilyen egyéb belső szolgáltatás tekintetében, mint például létesítményüzemeltetés, irodaüzemeltetés, HR szolgáltatások területén.
Műszaki szerviz és karbantartási szolgáltatásokat nyújtó vállalatok részére
A rendszerben megvalósítható a külső ügyfelek, bejelentőknek nyújtott szervíz és karbantartási szolgáltatások irányítása. Paraméterezéssel és fejlesztői tudás nélkül leképezhető bármilyen karbantartási, hibaelhárítási, műszaki feladatokból álló folyamat, feltölthetők a folyamathoz kapcsolódó dokumentációk, követhetők a szolgáltatási idők és elérhetők a feladatok priorizálásához, kiosztásához, státusz követéséhez szükséges információk.
Válassza a jövőbiztos innovációit, és alakítsa át szolgáltatásmenedzsmentjét a legmagasabb szintre!

Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet
felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a
+36 1 204-7730 telefonszámon!