Rendszerüzemeltetés és támogatás


A Grepton csoport ügyfeleinek magas szinten biztosítjuk a vállalati informatikai rendszerek üzemeltetését és támogatását, legyen szó Microsoft on-premise, felhő-alapú vagy akár hibrid megoldásokról.
Szolgáltatáskörünkbe tartozik a felhasználói bejelentések SCSM (System Center Service Manager) fogadása és kezelése, a hálózati, a hardver és a szoftver infrastruktúra fenntartása, az informatikai rendszer és a benne tárolt adatok biztonságának szavatolása, valamint a már meglévő üzleti megoldások támogatása.
Sok éves tapasztalatunk segítségével képesek vagyunk az ügyfeleink igényei szerint testre szabott megoldásokat nyújtani a felmerülő üzleti kihívásokra. Szakértő kollégáink pedig folyamatosan frissülő Microsoft-kompetenciák elsajátításával biztosítják a Microsoft Solutions Partner státuszunkat. Módszertanunk, melyet az ITIL szerint alakítottunk ki, jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a felmerülő problémákra költséghatékonyan és eredményesen tudjunk reagálni.

Ezeket a célokat szem előtt tartva vállaljuk ügyfeleink informatikai infrastruktúrájának részleges vagy teljes üzemeltetését és Ügyfeleink magasfokú támogatását egyéb informatikai megoldásaik területén.
És ez nem minden: cégünk végig kíséri Önt a teljes sales-cikluson, a konzultációtól kezdve az igényfelmérésen, licenctanácsadáson át, egészen az alkalmazott rendszerek támogatásáig és a tanácsadásig. Számunkra az a legfontosabb, hogy már az első megbeszéléseken érezze Ügyfelünk, az ő elképzeléseivel harmonikusan fogjuk kialakítani a kívánt megoldást, ezzel is törekedve a hosszú távú együttműködésre.


Desktop support,
Service Desk 5*8 órában
Felhasználói támogatás
7*8 órában
IT üzemeltetés,
infrastruktúra menedzsment
Infrastruktúra és
rendszertámogatás
Diagnosztika, monitoring
Informatikai infrastruktúra
audit

Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a
+36 1 204-7730 telefonszámon!
