Rendszerüzemeltetés támogatás

Rendszerüzemeltetés és támogatás

Rendszerüzemeltetés és támogatás

Támogatjuk vállalkozását!

A Grepton csoport ügyfeleinek magas szinten biztosítjuk a vállalati informatikai rendszerek üzemeltetését és támogatását, legyen szó Microsoft on-premise, felhő-alapú vagy akár hibrid megoldásokról.

Szolgáltatáskörünkbe tartozik a felhasználói bejelentések SCSM (System Center Service Manager) fogadása és kezelése, a hálózati, a hardver és a szoftver infrastruktúra fenntartása, az informatikai rendszer és a benne tárolt adatok biztonságának szavatolása, valamint a már meglévő üzleti megoldások támogatása.

Sok éves tapasztalatunk segítségével képesek vagyunk az ügyfeleink igényei szerint testre szabott megoldásokat nyújtani a felmerülő üzleti kihívásokra. Szakértő kollégáink pedig folyamatosan frissülő Microsoft-kompetenciák elsajátításával biztosítják a Microsoft Solutions Partner státuszunkat. Módszertanunk, melyet az ITIL szerint alakítottunk ki, jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a felmerülő problémákra költséghatékonyan és eredményesen tudjunk reagálni.

Együttműködés magas fokon

Ezeket a célokat szem előtt tartva vállaljuk ügyfeleink informatikai infrastruktúrájának részleges vagy teljes üzemeltetését és Ügyfeleink magasfokú támogatását egyéb informatikai megoldásaik területén.
És ez nem minden: cégünk végig kíséri Önt a teljes sales-cikluson, a konzultációtól kezdve az igényfelmérésen, licenctanácsadáson át, egészen az alkalmazott rendszerek támogatásáig és a tanácsadásig. Számunkra az a legfontosabb, hogy már az első megbeszéléseken érezze Ügyfelünk, az ő elképzeléseivel harmonikusan fogjuk kialakítani a kívánt megoldást, ezzel is törekedve a hosszú távú együttműködésre. 

Szolgáltatásaink

Desktop support,
Service Desk 5*8 órában

Felhasználói támogatás
7*8 órában

IT üzemeltetés,
infrastruktúra menedzsment

Infrastruktúra és
rendszertámogatás

Diagnosztika, monitoring

Informatikai infrastruktúra
audit