Növelje promóciós hatékonyságát egyetlen digitális integrált rendszerrel!
Promóciókezelő rendszerek

Fedezze fel a Grepton Promóció kezelő rendszerét, amely átfogó digitális támogatást nyújt a kiskereskedelmi promóciók teljes életciklusának kezeléséhez – a tervezéstől a megvalósításon át az utólagos elemzésig. Legyen szó nyomatott vagy online akciós újságokról, hírlevelekről, in store kampányokról, beszállítói ajánlatok kezeléséről vagy diszpozíciós folyamatokról.
A kiskereskedelmi láncok promóciós tevékenységei rendkívül összetettek és erőforrás igényesek. A rendszer célja, hogy egyetlen digitális platformon egyesítse a promóciókhoz kapcsolódó összes folyamatot, és biztosítsa a marketing, a beszerzés és diszpó üzleti területek zökkenőmentes együttműködését. A rendszer lehetővé teszi az éves promóciós naptár strukturált felépítését, az aktivitások paraméterezését, az ajánlatkezelést, a folyamatkövetést, valamint a kampányok utólagos kiértékelését – mindezt teljes körű riportinggal, auditálható módon.
A rendszer lefedi a tervezés, jóváhagyás, végrehajtás és kiértékelés minden lépését – megszüntetve az Excelben, e-mailekben és külön rendszerekben történő párhuzamos nyilvántartást.
Legyen szó több száz promóciós cikkszámról, különböző beszállítói ajánlatokról vagy egymást átfedő kampányidőszakokról – a rendszer logikus struktúrában, jól kereshetően, automatikusan dolgozik.
Marketing, beszerzés, diszpó – minden érintett terület ugyanazt a rendszert használja, azonos adatbázis alapján dolgozva. Nincs több adatduplikáció, késés vagy információvesztés.
A beépített riportok, státuszkövetések és vizualizációk révén a vezetők valós időben láthatják a promóciók állapotát, hatását, és időben avatkozhatnak be, ha szükséges.
A promóció kezelő rendszer szorosan integrálható ERP, adattárház, értékesítési és pénzügyi rendszerekkel, így az adatáramlás teljesen automatizált és hibamentes.

A rendszer lefedi a tervezés, jóváhagyás, végrehajtás és kiértékelés minden lépését – megszüntetve az Excelben, e-mailekben és külön rendszerekben történő párhuzamos nyilvántartást.
Legyen szó több száz promóciós cikkszámról, különböző beszállítói ajánlatokról vagy egymást átfedő kampányidőszakokról – a rendszer logikus struktúrában, jól kereshetően, automatikusan dolgozik.
Marketing, beszerzés, diszpó – minden érintett terület ugyanazt a rendszert használja, azonos adatbázis alapján dolgozva. Nincs több adatduplikáció, késés vagy információvesztés.
A beépített riportok, státuszkövetések és vizualizációk révén a vezetők valós időben láthatják a promóciók állapotát, hatását, és időben avatkozhatnak be, ha szükséges.

A promóció kezelő rendszer szorosan integrálható ERP, adattárház, értékesítési és pénzügyi rendszerekkel, így az adatáramlás teljesen automatizált és hibamentes.


- Promóciós aktivitások tervezése és naptárkezelés: Kampány paraméterezés, időzítés, partneri bevonás, éves aktivitás- naptár kezelése.
- Ajánlatkezelés és archívum: Szállítói ajánlatok betöltése, nem használt ajánlatok nyilvántartása.
- Cikkalapú nyilvántartás és ár kezelés: Akciós és normál árak, beszerzési/fogyasztói árak nyomon követése, árjavaslat generálás.
- Folyamat és feladatkezelés: Feladatkártyák, státuszkövetés, automatikus értékesítések és feladatgenerálás.
- Riporting és vizualizáció: Akciózárás, aktivitás összehasonlítás, értékesítési hatás, számlázási riportok és grafikonok.
- Marketing és diszpó dedikált felületek: Szűrés exportálás, utólagos kiértékelés, elhelyezési és értékesítési tervek készítése.
- Törzsadat és adminisztrációkezelés: Kategóriák, szerepkörök, aktivitás-és akciótípusok, sablonok, jogosultságok kezelése
- Modern felhasználói élmény: Keresőmező, szűrők, gyorslinkek, testre szabható nézetek, Excel/PDF export, e-mail sablonkezelés
A rendszer ideális választás azoknak a kiskereskedelmi láncoknak, amelyek:
- Nyomtatott vagy digitális promóciós újságokat, hírleveleket és instore kampányokat szerveznek
- Több üzleti területet (marketing, beszerzés, diszpó) is bevonnak a kampánymenedzsmentbe
- Szeretnék átláthatóbban, gyorsabban és adatvezérelten kezelni a promóciós aktivitásaikat
- Napi szinten több száz terméket és promóciós ajánlatot kezelnek
- Komplex jóváhagyási, tervezési és kommunikációs folyamatokat automatizálnak
A Rossmann részére fejlesztett egyedi promóciókezelő rendszerről szóló esettanulmányunkat itt találja.
Az új rendszer bevezetése digitalizálta a promóciókezelés teljes életciklusát, jelentős mértékben növelve ezzel a Rossmann marketing és promóciós tevékenységeinek hatékonyságát.

Több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk a nagyvállalati rendszerek fejlesztésében és integrációjában. Testreszabott megoldásainkkal támogatjuk partnereinket az üzleti hatékonyság és digitális transzformáció terén
Készen áll, hogy új szintre emelje promóciókezelését? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet
felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a
+36 1 204-7730 telefonszámon!