CRM Opten

Opten365 Integráció

Fedezze fel a hatékonyság új dimenzióját a Grepton Dynamics 365 for Sales-hez készített Opten integrációs megoldásával!

Opten365 Integráció

Gyors, pontos lekérdezések

Mostantól még hatékonyabban kezelheti partnereit a Microsoft Dynamics 365 CRM rendszerhez fejlesztett Opten integrációs megoldásunkkal. Az Opten cégnyilvántartás adataival kibővített CRM rendszer lehetővé teszi a partnerek adatainak gyors és pontos lekérdezését, frissítését és új partnerek létrehozását közvetlenül az Opten adatbázisból.

Miért válassza az Opten integrációs megoldást?
Beszállítói kockázatok csökkentése

Támogatható az a NAV által is javasolt partnerellenőrzési előírás, amely segíti a teljeskörű gondosság igazolását az üzleti partnerek kiválasztásakor. Ez növeli a biztonságot a fizetési, jogi és teljesítési kockázatokkal szemben.

Gyors és pontos adatlekérdezés

Az élő Opten előfizetés révén a CRM-ben tárolt partnerek adatai bármikor frissíthetők az Opten adatbázis alapján. A partnerek adatainak aktualizálása egyszerű, gyors és automatizált.

Egyszerű új partner létrehozás

Közvetlenül az Opten cégadatbázis alapján hozhat létre új partnereket a CRM rendszerben. A cégadatok automatikus betöltése jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket.

Kibővített partnerprofilok

Az integrációval több mint 20 féle cégadat (pl. TEÁOR, pénzügyi adatok, vezetők, telephelyek) válik elérhetővé a CRM rendszerben, így teljesebb képet kaphat üzleti partnereiről.

Automatikus adatfrissítés és verziókövetés

Az adatok frissítése egy kattintással elvégezhető, és az utolsó frissítés időpontja is rögzítésre kerül. Szükség esetén beállítható, hogy a partner megnyitásakor automatikusan lefusson az Opten frissítés.

Miért válassza az Opten integrációs megoldást?
Beszállítói kockázatok csökkentése

Támogatható az a NAV által is javasolt partnerellenőrzési előírás, amely segíti a teljeskörű gondosság igazolását az üzleti partnerek kiválasztásakor. Ez növeli a biztonságot a fizetési, jogi és teljesítési kockázatokkal szemben.

Gyors és pontos adatlekérdezés

Az élő Opten előfizetés révén a CRM-ben tárolt partnerek adatai bármikor frissíthetők az Opten adatbázis alapján. A partnerek adatainak aktualizálása egyszerű, gyors és automatizált.

Kibővített partnerprofilok

Az integrációval több mint 20 féle cégadat (pl. TEÁOR, pénzügyi adatok, vezetők, telephelyek) válik elérhetővé a CRM rendszerben, így teljesebb képet kaphat üzleti partnereiről.

Automatikus adatfrissítés és verziókövetés

Az adatok frissítése egy kattintással elvégezhető, és az utolsó frissítés időpontja is rögzítésre kerül. Szükség esetén beállítható, hogy a partner megnyitásakor automatikusan lefusson az Opten frissítés.

Egyszerű új partner létrehozás

Közvetlenül az Opten cégadatbázis alapján hozhat létre új partnereket a CRM rendszerben. A cégadatok automatikus betöltése jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket.

Fő funkciók
  • Opten Partner felvételi űrlap – keresés cégnév, adószám vagy cégjegyzékszám alapján, részleges találatokkal
  •  „Új Opten partner felvétele” funkció – azonnali elérés a CRM felületén belül
  • Gyorslétrehozás: Partner – automatikusan feltöltött űrlap az Opten adataival
  • Adószám-alapú partnerfrissítés – meglévő partnerekhez is
  • Kibővített cégadatok – pénzügyi adatok, jogi képviselők, statisztikai számok, telephelyek
  • Automatikus frissítés paraméterezhető módon – akár megnyitáskor lefutó adatlekéréssel
Kinek ajánljuk?

Ez a megoldás ideális választás minden olyan vállalat számára, amely:

  • Nagy mennyiségű partnerrel dolgozik
  • Folyamatosan friss és pontos cégadatokra van szüksége
  • Automatizálná a partneradminisztrációs folyamatait
Miért a Grepton?

A Grepton Informatikai Zrt. több mint 20 éve nyújt komplex vállalati informatikai megoldásokat magyarországi és nemzetközi ügyfelek számára. Dynamics 365 szakértőink az üzleti igények megértésétől a bevezetésen át a hosszú távú támogatásig végigkísérik vállalatát! Tapasztalatunk, módszertanunk és ügyfélorientált szemléletünk garantálja a sikeres és fenntartható bevezetést.