Fedezze fel a hatékonyság új dimenzióját a Grepton Dynamics 365 for Sales-hez készített Opten integrációs megoldásával!
Opten365 Integráció
Mostantól még hatékonyabban kezelheti partnereit a Microsoft Dynamics 365 CRM rendszerhez fejlesztett Opten integrációs megoldásunkkal. Az Opten cégnyilvántartás adataival kibővített CRM rendszer lehetővé teszi a partnerek adatainak gyors és pontos lekérdezését, frissítését és új partnerek létrehozását közvetlenül az Opten adatbázisból.
Támogatható az a NAV által is javasolt partnerellenőrzési előírás, amely segíti a teljeskörű gondosság igazolását az üzleti partnerek kiválasztásakor. Ez növeli a biztonságot a fizetési, jogi és teljesítési kockázatokkal szemben.
Gyors és pontos adatlekérdezés
Az élő Opten előfizetés révén a CRM-ben tárolt partnerek adatai bármikor frissíthetők az Opten adatbázis alapján. A partnerek adatainak aktualizálása egyszerű, gyors és automatizált.
Közvetlenül az Opten cégadatbázis alapján hozhat létre új partnereket a CRM rendszerben. A cégadatok automatikus betöltése jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket.
Kibővített partnerprofilok
Az integrációval több mint 20 féle cégadat (pl. TEÁOR, pénzügyi adatok, vezetők, telephelyek) válik elérhetővé a CRM rendszerben, így teljesebb képet kaphat üzleti partnereiről.
Automatikus adatfrissítés és verziókövetés
Az adatok frissítése egy kattintással elvégezhető, és az utolsó frissítés időpontja is rögzítésre kerül. Szükség esetén beállítható, hogy a partner megnyitásakor automatikusan lefusson az Opten frissítés.

Támogatható az a NAV által is javasolt partnerellenőrzési előírás, amely segíti a teljeskörű gondosság igazolását az üzleti partnerek kiválasztásakor. Ez növeli a biztonságot a fizetési, jogi és teljesítési kockázatokkal szemben.
Gyors és pontos adatlekérdezés
Az élő Opten előfizetés révén a CRM-ben tárolt partnerek adatai bármikor frissíthetők az Opten adatbázis alapján. A partnerek adatainak aktualizálása egyszerű, gyors és automatizált.
Kibővített partnerprofilok
Az integrációval több mint 20 féle cégadat (pl. TEÁOR, pénzügyi adatok, vezetők, telephelyek) válik elérhetővé a CRM rendszerben, így teljesebb képet kaphat üzleti partnereiről.
Automatikus adatfrissítés és verziókövetés
Az adatok frissítése egy kattintással elvégezhető, és az utolsó frissítés időpontja is rögzítésre kerül. Szükség esetén beállítható, hogy a partner megnyitásakor automatikusan lefusson az Opten frissítés.

Egyszerű új partner létrehozás
Közvetlenül az Opten cégadatbázis alapján hozhat létre új partnereket a CRM rendszerben. A cégadatok automatikus betöltése jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket.
- Opten Partner felvételi űrlap – keresés cégnév, adószám vagy cégjegyzékszám alapján, részleges találatokkal
- „Új Opten partner felvétele” funkció – azonnali elérés a CRM felületén belül
- Gyorslétrehozás: Partner – automatikusan feltöltött űrlap az Opten adataival
- Adószám-alapú partnerfrissítés – meglévő partnerekhez is
- Kibővített cégadatok – pénzügyi adatok, jogi képviselők, statisztikai számok, telephelyek
- Automatikus frissítés paraméterezhető módon – akár megnyitáskor lefutó adatlekéréssel
Ez a megoldás ideális választás minden olyan vállalat számára, amely:
- Nagy mennyiségű partnerrel dolgozik
- Folyamatosan friss és pontos cégadatokra van szüksége
- Automatizálná a partneradminisztrációs folyamatait

A Grepton Informatikai Zrt. több mint 20 éve nyújt komplex vállalati informatikai megoldásokat magyarországi és nemzetközi ügyfelek számára. Dynamics 365 szakértőink az üzleti igények megértésétől a bevezetésen át a hosszú távú támogatásig végigkísérik vállalatát! Tapasztalatunk, módszertanunk és ügyfélorientált szemléletünk garantálja a sikeres és fenntartható bevezetést.

Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet
felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a
+36 1 204-7730 telefonszámon!