Ismerje meg a Microsoft
CRM-ben rejlő lehetőségeket!
2023. szept 26-i webinárium felvétele

A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM nem csak a sales folyamatokat teszi gördülékennyé: jobb kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a sales csapaton belül egyaránt, valamint a marketing folyamatokat is segíti a fogyasztói preferenciák és szokások jobb megértésével.
- Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
- Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
- Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
- Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.
A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM gördülékennyé teszi a sales folyamatokat, jobb kommunikációt biztosít, valamint a marketing folyamatokat is segíti.
- Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
- Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
- Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
- Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.
Kérdéseivel forduljon kollégánkhoz, Garda Katához [email protected]
- Milyen ügyfélkapcsolati lehetőségekkel rendelkezik a Microsoft Business Central vállalatirányítási rendszere?
- Milyen különbségek vannak a BC és a CRM között?
- Mikor és hogyan érdemes CRM-et bevezetni?
- Hogyan válasszunk CRM-et?
- Mennyi ideig tart a CRM bevezetése?
- CRM rendszerek buktatói
- Egyszerűbb vs komplexebb CRM rendszerek előnyei / hátrányai
- Miben nyújt többet a Microsoft Dynamics CRM rendszer?

Előadóink:




