Megoldásaink - rendszerintegráció
Rendszerintegráció

Cégünk rendszerintegrációs tevékenysége során széles körű IT feladatok végrehajtását látja el, legyen szó zöldmezős alapinfrastruktúra kialakításáról vagy összetett, több rendszert érintő alkalmazás-és adatmigrációról. Teljes körű IT segítséget nyújtunk a tervezés-megvalósítás-üzemeltetés keretein belül az informatikai rendszerekkel kapcsolatos szerver, kliens vagy felhő oldali problémák megoldásában. Elvégezzük meglévő IT rendszerek teljes körű felmérését, dokumentálását, javaslatokat készítünk a rendszer optimalizálására. Kihelyezett munkatársaink támogatásával az ügyfél igényeire szabva készítjük el az új rendszerek tervezését, bevezetését és követését.

Teljes vállalati szolgáltatásirányítási rendszer - EGIS Gyógyszergyár

EGIS logo

Informatikai szolgáltatásokat vállalati szinten lefedő service desk rendszer továbbfejlesztését végezzük incidens és igény osztályokban az SCSM rendszeren belül. Az EGIS Gyógyszergyárnál bevezetett alkalmazásunk kezeli a folyamatokat és integrálódik az EGIS SCSM rendszerébe, ahol egykapus módon igényelhető az adott változás. Az egyes változási igények állapota nyomon követhető, riportolható. A folyamatlépések szerepkörhöz kötötten hajthatók végre, bizonyos pontokon elektronikus aláírás típusú hitelesítéssel.

Tömegközlekedéssel kapcsolatos bejelentések kezelése - Budapesti Közlekedési Központ

BKK logo

Az SCSM modul bevonásával elkészítettük a Budapesti Közlekedési Központ számára azt a szolgáltatásirányítási rendszert, mely kezeli a BKK dolgozóinak informatikai hiba és igény bejelentéseit, alkalmas a FUTÁR alkalmazás hibajelzéseinek feldolgozására és a jegykiadó automatákkal (TVM) kapcsolatos hibabejelentések kezelésére. A rendszert integráltuk a BKK egyes alvállalkozóinak saját hibajegy kezelő rendszerével. SLA mérést alakítottunk ki azokra a bejelentési kategóriákra, melyek megoldása szerződéses feltételekhez kötött.

IT szerver szolgáltatások rendelkezésre állásának mérése – Evosoft

Evosoft logo

A Microsoft System Center 2012 Operations Manager segítségével megvalósítottuk, hogy az Evosoft az előre meghatározott szolgáltatásokról SLA visszajelzést, információkat, riasztásokat kapjon. A létrehozott SLA monitoring megoldás képes operatív üzemeltetési támogatásra és a begyűjtött rendelkezésre állási adatok aggregálására, valamint hosszú távú megőrzésére is. Ezáltal az adott szolgáltatások egészére a pillanatnyi állapoton túl adott időszakra vonatkozó vezetői vagy operatív statisztikák és kimutatások is készíthetők.

System Center Informatikai infrastruktúra igény kezelés - AEGON Biztosító

AEGON logo

SCSM rendszert alakítottunk ki az AEGON központ és leányvállalatainak informatikai infrastruktúrával kapcsolatos hiba/igény bejelentések folyamat alapú kezelésére olyan módon, hogy lefedje az ügyfél egyedi igényeit. Az egyes részlegek felhasználói számára csak az adott szervezet releváns szolgáltatáskatalógus elemeit tettük elérhetővé. Az elvárt határidőkre SLA alapú felügyeletet építettünk. A havi szolgáltatási tevékenységek áttekintését összetett riportokkal (dashboard) segítjük.

Vissza a nyitóoldalra